Tuesday 15 April 2014

AKTEUR ONDERHOUD: DESIRE GARDNER deur Anna Grace


Desiré Gardner is bekend vir haar rol as verpleegster, Daleen Oosthuizen, in die televisie program, Binnelanders. Gardner het ook in die films Wolwedans in die skemer en Roepman verskyn asook die televisie reeks, 7de Laan. Gardner se van was eers Manthey, maar na haar troue het sy besluit om dit na Gardner te verander. Ek het vir Gardner ‘n paar vrae gevra oor haar rol as aktrise in die toneelbedryf.

Beskryf jouself in 5 woorde?
Desiré Gardner: Skaam, ekstrovert (is ek ja)

Wat is jou gunsteling fliek?
DG: Bridges of Madison County

Na watter musiek luister jy op die oomblik?
DG: Bon Ivor

Wat is jou gunsteling tydverdryf?
DG: Tyd saam met my seuna.

Watter sport kyk/ speel jy graag?
DG: Ek het geen ‘ball sense’ nie, maar ek hou van basketball.

As jy enige ander talent kon hê, wat sou dit gewees het? 
DG:Ball sense’

Wat het jou laat besluit om toneel te speel?
DG: Hoe Lief ek dit het!

Wie het jou geinspireer om die bedryf te volg?
DG: Tobie Cronje.

Vir watter optrede was jy al die meeste op jou senuwees? 
DG: My one-woman-show, Beld, op Universiteit .

Met wie het jy al die lekkerste saamgewerk in die toneelbedryf?
DG: Quanita Adams, Reynardt Hugo, Jacques Bessenger, Lelia Estebeth, Nadia Valvekens, Rolanda Marais, Je-ani Swiegelaar, Dawid Minnaar en ‘n hele paar ander by Binneland. Eintlik is ons hele bedryf vol awesome mense!

Teenoor watter akteur sal jy graag wil speel? 
DG: Daar is te veel om te noem.  ;)

Aan watter toneelstuk het jy die lekkerste gewerk?
DG:Noises Off!

Wat was jou grootste uitdaging in die toneelbedryf?
DG: Om swanger te speel, alhoewel ek nog nooit n baba gehad het nie in Binneland, 2010.

Waarna sien jy uit in 2014?
DG: Al die onsekerheid en opwinding wat wag.

Wat is jou 5-jaar plan?
DG: Née wat, ek loop maar net waar die pad my vat.

Wat is jou planne vir 2014?
DG: Om soveel tyd saam met my James te spandeer en net ‘happy  te wees.

Wat was jou mees "embarrasing moment"  op die verhoog?
DG: Ek het die hond, Fly, in Babe vertolk, en in die middel van die toneel het my stert in die deur vasgehaak en afgetrek. Ek moes sonder n stert en ‘n gat in my ‘suit’ verder perform.

Watter raad kan jy vir jong mense gee wat die bedryf wil betree?
DG: Moet nooit ophou leer nie, en join my en Reynardt Hugo se dramaskool, HUGO AND GARDNER, HEHE.

Desiré Gardner kan in 2014 verder as Daleen Oosthuizen in Binnelanders gesien word.
 
 

No comments:

Post a Comment